tisdag 12 mars 2013

Fota sig själv?!




 Varför, varför, VARFÖR ska det vara så galet svårt att ta kort på sig själv??? Man ser ju så ohyggligt fånig ut så det är ju knappt sant. På lördag då åker håret bort och jag går tillbaka till kort. ÄNTLIGEN! Så jag ville fota håret lite så jag kan minnas det. Det är bara så svårt att se naturlig ut. Tänk om det var lika lätt som för den här lilla skönheten;


Som sagt jag har nu bestämt mig för att håret ska bort. Jag fattar inte varför jag ska tjuras med spara ut. Ser på "alla andra" och tycker att det finns ju så många väldigt fina människor med långt fint hår. Det ser också ut att var så lätt för dem att få håret fint.
Men det är inte så med mig. Jo visst kan det vara fint vissa tillfällen, men det är så galet mycket jobb med mitt hår för att få det så där "naturligt" fint. Det är tunt, glatt och blir hela tiden bara platt. Trivs inte heller med det. Det bara hänger i ansiktet och är i vägen. Nej nu får det vara nog att försöka. Bort ska det!


1 kommentar: