tisdag 14 juni 2016

Varning för sötchock :-)



Jo, jag vet jag är lite partisk, men är det inte så att det nästan inte går att titta på denna lilla brud utan att drabbas av sötchock? Så galet söt hon är ungen min. Det är så extra gulligt när hon börjat att stampa och gå.


Gordon han är fin våran katt.



Kolla sååå underbar! Fick låna denna fina rostfria tunna av våra grannar (om du tittar till vänster på bilden ovan denna så ser du lite av den). Den stod nästan helt överväxt bakom ladugården och jag tycker att den är så fin, särskilt hjulen, som i och för sig inte rullar så bra längre. Jo, jag vet jag kärar lätt ner mig i väldigt udda prylar.



Tycker så mycket om att få ha det lite blommigt kring om en nu mera, jag känner mig så fattig om vintern, det är som om något fattas mig. Nu känns det bättre.


Och kolla in denna tjej med den fina lilla briodockvagnen som jag hittade på Röda korset i vintras. Det ser så ofantligt gulligt ut när hon vandrar runt med den med sin lilla docka däri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar