söndag 3 februari 2013

Kalaskort

Igår var jag och Elias på 70 års kalas. Glömde så klart kameran hemma, men korten jag gjorde till dem har jag i alla fall fotat;

 Fick sådan lust att brodera lite på korten. Fick dock rätt så ont i fingret då kortet bestod av två tjocka papper och en bit typ, men det var det värt.

Mycket gott fick vi äta på festen, men här kan jag i alla fall visa vår söndags efter rätt. Hallon och blåbärs paj med svartvinbärssaft till pojken, te till mig och kaffe till maken.


2 kommentarer:

  1. Alltså - hur tjusiga är inte korten!? Superfina!! :) Tack älskade vän! Ser fram emot den där tjejkvällen med dig och Sofia... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Elina :D Det var ju tur att du tyckte om dem. JA jag hoppas vi kan få till en kväll så snart som möjligt, i alla fall innan detta år tagit slut ;P

      Radera