torsdag 28 februari 2013

Snögubbe

Andas, andas snön kommer att smälta bort även detta år. Brukar varje år känna att nej denna snö kan omöjligt hinna sälta bort, det kommer att vara vinter för evigt...
Se bara, hur ska all denna snö kunna smälta bort??


...Eller vinter förresten. Det är faktiskt inte vinter och inte heller vår, det är vårvinter helt enkelt. Det är egentligen en fantastisk årstid, måste verkligen lära mig att tycka mer om den.

Jag och Elias tog tillvara lite på snön och gjorde två snögubbar. Eller det var väl mest jag som stod för snögubbebyggandet, Elias blev rätt så less redan efter första bollen. Men jag tycker att det är kul, blir nästan som ett barn på nytt.



2 kommentarer:

  1. Vilka söta snögubbar! :)
    (jag har en lite fråga, varför går det inte att kommentera på alla inlägg?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var konstigt, är det någon särskild inlägg du tänker på?

      Eller jo det är så att jag måste klicka i en ruta varje gång jag skriver ett inlägg om jag vill att det ska vara tillåtet att kommentera. Kan ha glömt det vissa inlägg. Ska kolla upp det.

      Radera