måndag 25 februari 2013

Konservljuslykta

En helg med underbart väder lämnar jag bakom mig. Fick till och med till en liten promenad med min fina man, vilket inte hör till vanligheterna.
Fick även till lite pyssel;


 Fin servett och lite dekopagelack och vips är de klara;



Fick redan på den stora hemligheten med att kunna spika hål i en burk utan att den blir alldeles bucklig. Nu kanske den som berättade det för mig blir lite putt på att jag berättar det vidare.. Meeen jag gör det ändå.
Man häller vatten i dem och låter vattnet frysa till is. Sedan är det bara att spika på bäst du vill.


4 kommentarer:

  1. Linnéa Holmström25 februari 2013 kl. 12:27

    Så smart! Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Det blev hon inte. :)
    elaka f

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puh, vilken tur! :P Och det funkade med kommentarerna nu ser jag!

      Radera