onsdag 19 juni 2013

Sommarlov


Med denna bild från födelsedagsfikat idag hos gammfastra tar jag sommarlov från bloggen i hela två veckor. Det kan komma något kort litet inlägg någon gång, men jag kan inget lova.

På fredag lämnar jag barn och make för en vecka och drar i väg till Turkiet med min kompis Johanna. (Har fått denna resa av min man i 30 års present.)
Gruvar mig in i det grövsta för hur i hela vida världen ska jag klara mig utan mina barn och framför allt min man?? Jag är inte van att vara utan dem...
Det är så lustigt, ibland längtar man bara bort från allt och när man väl får chansen vill man bara få vara hemma.

Nej allt handlar om inställning. Detta kommer att bli en underbar semester tripp. Jag gissar att denna chans att få resa i väg själv kanske aldrig kommer åter förrän den tid då barnen är stora. Så nu är det bara att passa på att njuta, jag kanske till och med hinner läsa ut en bok eller två utan att bli avbruten stup i ett. Ja, vi får väl se...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar