måndag 3 juni 2013

30 år

Skrev ett inlägg i går som aldrig blev publicerat, så jag lägger upp det idag istället;



Idag är den dagen jag fyller år, 30 till och med. Jag hade en sådan otroligt underbar 30 års fest för ett tag sedan som jag fortfarande kan få ett leende på läpparna av om jag tänker på. Idag hade jag lite öppet hus, det kom inte så många, men jag är väldigt glad av de som kom.

Hade igår en liten minikris. Det var ju gripande min sista dag i livet som jag kunde säga att jag var i en ålder som började på 2. Gulp!
Nej det är inget att lipa över. Nu ut i livet som 30 -åring, jiihoo här kommer jag!!


2 kommentarer:

  1. Du kan få låna min bok; "Äntligen Tant", om du vill. Den är riktigt skojig.
    Kram på'rej, tanten! :)
    E f

    SvaraRadera
  2. Ha, får väl försöka låta bli att säga att livet börjar vid trettio, för det är nog bara ett krampartat försök att låtsas som man inte bryr sig om att man springer mot graven med stormsteg. Allvarligt talat: Åldras är inte kul, men fröjdas över att du kommer till nya insikter för varje år. Och det är sant, tant!

    SvaraRadera