lördag 8 oktober 2016

Kyligare


Tycker mycket om mina tjocktröjor och nu är det verkligen tid för att dra fram dem för burr så kallt det blivit. Har även fått leta fram barnens vinterjackor och varma tröjor. Det är fascinerande hur man varje år lixom inte hänger med utan blir smått chockad över att oj kom frosten redan? Vet inte hur många år som barnens leksaker hinner frysa fast i sandlådan. I år är de redan diskade och inplockade, men det är inte min och Robins förtjänst utan min svärmors :-).

Här kommer några bilder från en gnistrande morgon;







Hoppas ni får en skön lördag! Själv ska jag mest skrota på här hemma. Har under veckan "sagt upp mig" i vredesmod som städerska här hemma. Efter att ha städat i flera dagar, men då det gång på gång raseras på bara några få ynka sekunder. Meeen jag får nog ansöka om att få tillbaka min anställning, för så som det ser ut just nu så går det inte att ha det...

Måste bara få lägga till en liten bild på min fina tjej som har varit hos mormor och morfar hela dagen och fått med sig en fin liten mössa.


Jättefin tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar