lördag 4 mars 2017

Bra tid :-)


Det är en fröjd att helt plötsligt vakna upp ur sin dysterhet och istället fyllas på av förnöjsamhet i kroppen. Då är det som att det där grå mulna som legat som en dimma kring ens tankar är bara som bortblåst och bortglömt. Det är konstigt att förstå att det kan vara så. Att allt känns mörkt och fult till att den allra minsta detalj är full av förundrad skönhet.



Vi hade en så skön fredag jag och tjejerna. Jag klev upp förs om morgonen och väckte storebror. Gjorde i ordning hans väska. Han skulle ha vinter OS på skolan, så jag värmde varm choklad till honom, gjorde ostmackor och lyxfruktsallad i en burk. Sedan gick han i väg till taxin och jag och tjejerna dolade på.
Minstlillan badade en lång stund.


Lilla storasyster gjorde chokladbollar att ha till fredagsmyset. Själv städade jag och fixade lite småfix.



Efter lunch gick vi ut för att få lite solenergi.


Vilken vacker gnistrande värld vi fått.



Mina absolut bästa favorithänder. Så vackra och fina alla fyra. Nu ska jag strax gå i väg till jobbet och det känns skönt att få ha med sig denna bild i minnet. Hoppas ni alla får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar