måndag 6 mars 2017

Hästutflykt


Småtjejerna har åkt till sin farmor och farfar, plötsligt fick vi bara en unge i vår vård. En mycket konstig känsla, men väldigt skön, för en tid i alla fall, sen vill vi ha tillbaka alla igen. Idag har jag fått handla med min man, bara vi två, tänk vilken lycka.



Storebror åkte till en av sina bästa vänner några timmar. Jag skjutsade honom dit och när vi kom fram möttes vi av denna syn.



Hästen stod redo att ge sig iväg på en tur.



En sådan vacker häst och vacker släde (om det nu är släde det heter?).



Jahapp där drog de iväg och det var bara för mig att sätta mig i bilen och köra hem igen.


Så härligt och vackert det är just nu. Kallt om nätterna, men skönt och soligt om dagarna. Här och där ser man människor vart ansikten sträcker sig upp mot solen för att känna dess sköna värme. Vårvintern alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar