fredag 19 mars 2010

Ännu en fredag kväll ensam hemma med Elias avklarad. Har haft på tv;n på lets dance, men jag har mest suttit och tittat på Elias :)

Nu har, efter fem års äktenskap, jag och Robin för första gången försökt oss på att tapetsera tillsammans. Och nej vi har ännu inte tagit ut någon skilsmässa. Förvisso är det ännu bara cover up tapeter vi har tapetserat, vi får se hur det går när det "riktigt" tapeterna ska upp.. Så fortsättningen följer...

Jag har ju berättat hur lycklig jag är över att listerna äntligen är slipade och målade. Idag började jag och Robin att sätta upp dem i sovrummet. Så jag stod där enormt stolt över mig själv och höll upp listerna, en i taget, mot taket så att Robin kunde spika fast dem. Då började vi upptäcka att nej det här stämmer inte, vi fick lixom inte ihop det med antal meter vägg som fanns i rummet med antal meter list.....gaaah.....det visade sig då att Robin inte plockat fram alla lister som hörde till sovrummet utan att det fanns två till.. Men USCH säger jag! Där har de legat, helt oslipade och skrattat och fnissat, utan att berätta att de existerar. Inte kul, inte kul.. Ja nu vet i alla fall jag vad jag gör i morgon, ja ni kan ju gissa själva... :/

Såg väl ut som något i stil med denna bild när jag upptäckte det faktum att list slipningens tid ännu inte var över;


Goder natt på eder alla underbara männischor! Trevligt att så många tittar in och läser min blogg. Det glädjer mitt hjärta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar