torsdag 4 mars 2010

babysim :)

Idag har jag, Elias och Robin varit på badhuset och hör och häpna vi tog oss faktiskt ett bad. Första tillfället vi var på babysim grät Elias mest hela tiden, men för varje gång har han blivit mer och mer säker i vattnet. Det är faktiskt riktigt roligt att bada med sin bäbis, rekommenderar det verkligen!

I går var de som ska hyra vårat hus efter oss här och kollade runt. Kände mig så nere efter det. Ville nästan flytta här i från nu på stuts! Det här stället känns inte längre som vårat hem på någe vis. De gick runt och fantiserade på hur de skulle möblera, vilket rum de skulle ha till vad osv. Men det värsta av allt..hon skulle måla sovrummet i någon grotesk färg på MIN fina tapet!! ..Och något nästan ännu värre, de skulle gräva upp och göra en hundgård just där mina underbara hallonbuskar växer..griiin! Ajajajaj vad det tog ont i hjärtat mitt. Men det är ju så det ska va, alla har inte samma smak som jag. Detta ska ju bli deras hem så de måste ju få göra som de vill. Men att gräva bort hallonbuskar där det varje år kryllar av hallon, det borde förklaras som brottsligt!

För att göra mig lite glad igen letade jag upp den underbara boken; meningen med livet. I den finns en av de mest underbara bilder jag någonsin skådat. Måste nästan ta och visa den för er;


Åh visst kan man inte bli annat än lycklig..

3 kommentarer:

  1. Magdalena Nordkvist15 mars 2010 kl. 16:57

    Åh så härligt det ser ut med babysim. Det måste vi prova. När började ni simma tillsammans?

    SvaraRadera
  2. Men hej! Vi började med babysim för fyra/fem veckor sedan och har två tillfällen kvar.. hörde dock att det kan vara väldigt dyrt på andra ställen :/

    SvaraRadera
  3. Snart hoppas jag att vi kan åka och bada igen.
    :)

    SvaraRadera