onsdag 26 december 2012

Julfirandet

Då är vi på andra sidan om julen. Vi har lixom klättrat upp på toppen av juligheten och är nu på väg ner igen. Det är faktiskt väldigt skönt.
I år firade vi med mina föräldrar och mina syskon. Det har varit riktigt trivsamt.

 Mat, mat, mat. Tänk så mycket mat man äter kring jul. Jag kan faktiskt stolt säga att jag tillförde två rätter på detta julbord. Vilket var hemmarullade köttbullar och revbensspjäll. Det var för första gången i mitt liv som jag gjorde revbensspjäll och jag måste få skryta lite över hur otroligt gode de blev.
 Kortet blev så suddigt på min lilla tjej, men jag ville bara visa upp hur otroligt söt hon var i sin fina klänning och sina fina sammets skor.

Vår lilla rocktomte. Kanske årets julklappsplåga, men det får den ömma modern leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar