tisdag 11 december 2012

Julmarknad

Oj det blev visst ett inlägg till idag.

Jag totalt älskar att gå på marknader av olika slag. I söndags var jag på julmarknad i Skellefteå.



Där hittade jag en otroligt fin hemmasydd klänning. Har många gånger tittat på olika hemsidor med fina klänningar i typ Madicken stil och de är helt fantastiskt fina, men snordyra. Denna kostade endast 175 svenska riksdaler. Om man tänker jobbet bakom den så är det ett billigt pris.
Håna mig du. Jag vet att det kommer att dröja många år innan vår lilla tjej kommer att kunna ha den så det var väl ett lite onödigt köp. När hon väl kommer att kunna ha den så kommer den passa fint i många år. Så nej jag ångrar mig icket!


Kolla in andra toksöta barnkläder på; 100 yers . Den hemstidan har jag suttit och tittat på många gånger och önskat att jag vore rik...

...eller åtminstone lite rikare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar