lördag 22 december 2012

Julklappar

Idag åkte jag, Robin och Emylinda på ett hemvändarhäng. Vilken fröjd! Det är så sällan man får träffa sina fina vänner som spritt sig med vinden över hela Svearikes land (någon har till och med lämnat landet för plugg i de förenta staterna). Elias fick vi lämna hos mormor och morfar som var så snälla och ville ta hand om vårt febriga barn. Tusen tack för det!

Nu till annat. Har nästan slagit in alla julklappar. Det är ju så roligt. MYS!


Har till och med kunnat ha dem liggandes framme under granen hela dagen. Barnen har inte ens märkt dem. Feber har nog tagit på vår son mer än vad jag anade.

1 kommentar:

  1. Åter igen kommentarer från fb;

    Lill Forsberg; Ønskar dig & dina en suuuper myyysig jul Kramiz

    Ida Elvin Lindberg; Å vilka fina paket du gör!!!!<3 jag önskar att jag hade ork att göra det jag också....

    Petra Marksén; Detsamma önskar jag dig Lill!!!! TACK Ida!!! Ja vad kan jag säga, det är väl egentligen ett helt onödigt jobb, de ska ju ändå bara rivas sönder. Det är väl egentligen bättre att lägga krut på sådant som är mer viktigt. Men kul är det, Ida du får tänka att du kanske orkar ett annat år!

    SvaraRadera