måndag 1 juni 2015

Paraply i regn


Hejbara vad det regnade där mitt på dagen. Härligt att få vara ute och vandra runt i fina regnkläder, paraplyer och plaska. Finns det vattenpölar bara måste man ju klampa i dem, eller hur?

På första bilden ser ni förresten en liten glimt av vår bro. Det är så galet stökigt och bökigt där runt i kring just nu så jag har inte känt mig så inspirerar att fota den, men jag lovar att det kommer.
Det kommer att byggas ett räcke även på nederplan, röd färg där i mitten och som jag längtar efter de fina snickardetaljerna (som konstigt nog har läst prioritet..).

Imorgon fyller jag hela 32 år. Det firar jag med att få åka till stan alldeles själv (ja bebisen måste ju få följa med såklart), få klippa mig, vandra runt bland lite butiker och träffa 2 väninnor jag träffar ALLDELES för sällan. Dagen avslutas med en visit hos min mormor och morfar och till sist en kortis hos moster Kicki.
Ser enormt mycket fram emot alltihopa!


2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS på födelsedagen. Hoppas att du fick njuta av den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! Jag hade det riktigt trevligt :-D

      Radera