lördag 6 augusti 2016

Vilken frukost


Jag har en hel drös med kusiner, närmare bestämt 32 stycken. Det är som rackarn för alla dessa är rätt så mycket yngre än mig. På pappas sida har jag tre äldre, på mammas är jag äldst. Sedan kommer min bror, min syster och därefter resten av kusinhögen. När man är i tonåren känns åldersskillnaden rätt stor till de som är tio år, eller ännu mer, yngre än mig, men nu då jag helt plötsligt är 30+ känns åldersskillnaden inte alls lika stor. Jag har nu fått förmånen att lära känna en del av mina kusiner mer. Det känns jättekul.
Idag hade vi en klädbytardag tillsammans och före det åt vi frukost. Inte vilken frukost som helst, utan pannkaks/plättar frukost med en massa gott till.





Så mycket smaskigt och så trevligt. Tänkte många gånger att varför i hela frindes dagar gör man inte det här oftare?


Inte att förglömma, vår faster/moster Anna var också med.
Sedan hade vi en liten klädbytardag.


Så kuligt! Blev själv av med lite och fyllde på med lite nytt. Inte tokigt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar