måndag 1 augusti 2016

Sommar då den är som bäst


Hejsan! Jag vet inte vart jag ska hitta tid till att sitta framför denna lilla dator och blogga, men här kommer i alla fall ett "litet" inlägg med bilder från vår underbara vecka hos mina svärföräldrar. Har just nu inte så mycket ork till så många skrivna ord, men jag tror bilderna talar mycket för sig själva.






 Svärmor och svärfar har tre röda små stugor på bredvid varandra.


Farfar och barnbarn.



Jag och barnen bodde som vanligt i Kojan. Vilket egentligen är en gammal skogshuggarkoja på hjul. Jag älskar att bo i Kojan.


Jag efter ett nattdopp i sjön. Allt var så magiskt vackert och nästan öronbedövande tyst.









Både liten och lite större får plats i den fina orange baljan.



Finns det något godare än kaffe kokat på eld?


Min svärmor är typ bäst på att laga mat och nu överdriver jag inte. Hon är också grym på att grilla. MUMS så vansinnigt god maten blir!

 



Tre generationer på bryggan.

3 kommentarer:

  1. Öronbedövande tyst! Vilket bra ord. Förstår precis vad du menar! Tack!

    SvaraRadera
  2. Så underbara bilder. Men jag blir som ledsen samtidigt, för jag har inte varit där på hela sommaren... och det är en sorg i hjärtat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag! Vi ska ev tillbaka v 33 häng med då :-)

      Radera