tisdag 8 juli 2014

Äntligen årtes 1:a dopp







Äntligen har jag tagit årets första dopp!! Helt tragiskt att det inte blivit förrän nu. Det är bara att inse att badkrukans grepp har fått ett fastare tag om mig. Jag som alltid älskat att bada och simma länge, länge. Idag gick jag i det förunderligt sköna vattnet, doppade mig, simmade några simtag och kände mig sedan nöjd med det...

Vilken fantastiskt dag det varit idag! Och vilket väder sen, mmmm. Jag njuter av bara dem! Vi har fått bada, sola, umgås med vänner och leka. Önskar mig många fler dagar som denna.


1 kommentar:

  1. Jag tog också årets första dopp. Det blev alltså här i Släppträsk. Riktigt behagligt var det. Jag var i relativt länge, men det berodde nog mest på att jag fann en skyddad zon under vattnet. Gaaah, varför skapade Gud bräms??? De måste helt enkelt varit syskon till humlan men blivit lurade av Ormen...och tror numera.... Jaja, nog med spekulationer. Önskar er en fortsatt härlig vecka.

    SvaraRadera