fredag 17 april 2015

En bild av mig

"Mamma, du är med i tidningen!" ropar storebror från köket. "Jaha" tänker jag, "det är väl någon som liknar mig som han ser." Jag vandrar in i köket där han sitter med tidning och reklamhögen framför sig på köksbordet. Blir lite snopen när det är en av matvarubutikernas reklamblad han just då sitter och tittar i, men det finns ju i och för sig ibland med någon som jobbar på butiken på bild i dem också.

Detta är vad han med ett finurligt leende visar mig;



Så vi skrattade! Jag blev helt enkelt tvungen att klippa ut den fina bilden och sätta den på kylskåpet, den är ju helt underbar. Faktiskt väldigt lik mig dessutom. Kort frisyr, glasögon, randiga strumpbyxor och dessutom med en bebis i magen.
Det känns skönt att veta att han har humor min son :-D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar