måndag 13 juli 2020

Lekstugan


Ett litet hus på gården som bringat mycket lycka är denna lekstuga. Det börjar bli några år sedan jag i sakta mak fraktade hem den efter bilen på en släp längst E4:an. Vilket förtret jag förorsakade för resten av de stackars resenärer som försökte ta sig fram längst vägen den dagen.
Hur som helst, detta lilla hus har varit i ett helt förfärligt stökigt skick. Till för någon dag sedan då jag och tjejerna fixade i ordning och städade till.



Dockan Annas alla tillhörigheter fickflytta in och detta blev nu hennes egna lilla kryp in. Ja, ungarna får ju självklart hälsa på och leka där inne så mycket de vill.
Jag har många år letar efter en liten byrå att ställa här inne, tyvärr utan någon större lycka, men denna söta garderob har jag i alla fall lyckats vaska fram. 


Full av dockan Annas alla kläder.


Här sitter hon själv förresten, i egen hög person.



En liten bukett med några av de allra minsta blomsorterna. Passar perfekt i ett litet hus som detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar