onsdag 8 juli 2020

Magi i trädgård


Jag vet inte om ni minns det, men förra sommaren gjorde jag ett inlägg om en favoritloppis i Kåsböle. I denna lilla by finns även ett annat favoritställe, en helt makalöst vacker trädgård där man skulle kunna vandra runt, eller sitta still i flera dagar.
Om vi nu följer minstlillan över denna söta lilla vita bro kommer vi att kliva in i dess makalösa skönhet full av detaljer överallt.





Detta fina trädgårdsskjul var jag beredd på att bära med mig hem. Så fint på alla sätt och vis, både invändigt och utvändigt.




Kolla vilket sinne för detaljer det finns hos dessa ägare till trädgården.


Mittemot skjulet låg "det kungliga dasset".


Jag dog lite då jag såg dess urtjusiga inredning. Glömde dock att fota den kungliga dasstronen.


Växthuset sedan. OMG. Så vackert!





Något likt detta skulle jag vilja ha hemma i vår trädgård.



Så vackert litet vattenfall.







Tänk att en solig dag ta sig ett bad här.




Måste tillbaka hit senare i sommar då klätterrosorna klättrat sig över hela denna båge.




Minstlillans favoritplats var ändå denna hundra år gamla lekstuga. Helt underbart sött. Ville nästan själv krympa ner mig några tum och flytta in.





En uteplats för barnen. Så näpet.


Detta lilla bo var till och med för liter för minstlillan. Undrar vem som bor däri? Kolla förresten så coola liljekonvaljblad. Har aldrig skådat sådana förut.

Visst var det en underbar plats! Wow vilket jobb de måste ha lagt ner på allt detta. Hoppar verkligen på att komma tillbaka hit igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar