onsdag 7 november 2012

Ett hem med en doft av nybakat


Nej någon vidare duktig fotograf är jag bestämt inte. Detta kort är både suddigt, snett och har dessutom en skugga från mitt huvud med på halva bilden. Men jag ville ändå ha med denna bild med denna fina bonad, den speglar som resten av detta hem jag fotat lite hos. Jag har förut pratat om "mammaEwa" och detta är foton tagna i hennes hem;

Ett hem där kärleken till musik har satt sin prägel.


Ett underbart kök. Grönt, lantligt och fyllt till bredden av bakglädje. Kan det bli bättre?




















Blev så kär i denna fina lampa. Genom fönstret kan man se ut på deras vackra gård.

Detta var en lite glimt från hennes hem. Vill du se mer? Kika in hos dem på en kopp kaffe vett ja!

4 kommentarer:

  1. Min köksbänk var verkligen fylld av jox. Men det var ju som sagt både bröd och våffelbak på G. Det händer att den är städad och torkad också.

    SvaraRadera
  2. Det vet jag att den också kan vara, men det ser så mycket mysigare ut så här :D
    Det är konstigt, när man är hos andra bryr man sig inte så mycket om i fall det är lite kollijox här och var. Är det istället i ens eget hem kan man störa sig på det till vansinne.

    SvaraRadera
  3. Men åh så mysigt! Jadu, hemlängtan kom över mig riktigt ordentligt! Tänk att jag har fått växa upp i detta smågalna och fantastiska hem! :-)

    SvaraRadera