onsdag 7 november 2012

Tyg, tyg, tyg!

Min fina son är inne i en period då han nöter sönder alla sina byxor på dess knän. Jag samlade ihop byxorna och drog i väg till tyghimlen. Eller det var väl kanske inte riktigt sant, men min vän Ida har många underbara tyger och hon hade lovat mig att jag skulle få lite av hennes tygsnuttar så det kändes nästan som att hamna i tyghimlen.


Det blev faktiskt rätt så fint tycker jag.

Lite fler foton tagna hemma hos Ida;

 Ida och hennes man har en gård full med vackra detaljer.


Jag tycker ju som sagt väldigt mycket om gamla saker. Så här på hösten blir också döda gamla blommor också så vackra. Särskilt när det är kallt ute och det lägger sig frost på dem.

2 kommentarer:

  1. Byxorna blev ju snyggare med lapparna ju! Va kul :) Och lyxigt att få låna lite snattar av en vän.

    SvaraRadera
  2. Slattar var det tänkt att det skulle stå!

    SvaraRadera