måndag 26 november 2012

Önskelista


Elias har gjort sin livs 1:a önskelista. Den har han gett till sin mormor och morfar. Jag blev riktigt imponerad av att han var så duktig på att klippa med sax. När han fyllde 3 år fick han en barnsax av sin moster och han blev så otroligt glad över denna lilla sax att han nästan glömde bort sina andra paket.

Själv har jag nästan köpt alla julklappar jag behöver köpa. Så skönt! Tycker om att tillverka en del av mina julklappar själv och de har jag inte gjort klart än, men all material är införskaffad.

Har funderat fram och tillbaka på vad jag skulle kunna ge lillgumman för julklapp, men har nu kommit fram till att hon inte får något av oss. Satt och pratade med en kompis om det i helgen och jag tycker att hon hade en mycket vettig syn på det där med julklappar till barn. Hon tyckte att så länge de inte är så medvetna om det här med presenter och inte självmant önskar sig något så har hon inte tänkt köpa något. Så bra, enligt mig. Det kommer att komma många jular framför då hon kommer att önska sig julklappar så varför inte vänta tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar