tisdag 15 april 2014

Bloggkärlek


 Min faster Ulrike hade gjort en så fin dekoration hemma hos sig där hon ställe alltmöjligt fint på en bricka. Det var blommor, ljus och lite prydnadssaker. Tänk så fint allt blir på en samlad plats. Brickan lixom knyter samman alla grejer som annars kan se mest plottrigt och spretiga ut om de står lite här och där.

Till en annan sak. Jag älskar att följa och läsa olika bloggar. MEN det är ju så svårt att hitta sina favoriter bland alla miljoner bloggar som finns. Till mina favoriter hör;

UnderbaraClara
Minnas Blomsterverkstad
Såfintjagvill
Hildashem
Turkosareland


Kikade in på min svägerskas blogg (turkosareland) där en person hade lämnat en kommentar. Blev så nyfiken på vad den personen själv kunde tänkas ha för blogg så jag klickade till hennes namn och hittade en helt fantastisk blogg med ett helt underbart hem. Så min senast tillagda blogg på min följarlista är;

Persiljas Hus

Det skulle vara så roligt att hitta fler underbara bloggar. Vilka favoriter har du?




1 kommentar:

  1. Hihi. Hade tänkte tipsa dig om Persiljas Hus, men du hann hitta dit innan jag hann tipsa. Roligt när man börjar känna varann. Tänkte på dig när jag hittade till Persiljas blogg. Jag tror ni har flera gemensamma nämnare: Ex. se det vackra i det slitna. Visst har hon ett underbart hem

    Roligt att du gillar min blogg också ;-) .... inte så många inlägg dock... än... (jag var lite segstartad när det gäller detta med att blogga....;-)

    Mina favoritbloggar är ju din och hennes *ler* och jag tycker era hem och era bloggar är uuuunderbara! Det är nog det där personliga och charmiga som jag tilltalas av. Har faktiskt svårt att hitta inredningsbloggar som jag gillar. Men, en annan favorit är http://pinkfriday.blogg.se (men den har jag nog berättat om tidigare)

    SvaraRadera