onsdag 23 april 2014

Som galen i blommigt


 Jag är som galen i blommiga klänningar, ett extra plus är om de har fina spetsar. Jag vet, det kanske inte är helt normalt att ta med sig en hög med klänningar ut och att hänga upp på en vägg för att fota.. Meen vem har sagt att man måste vara normal?

Av dessa nio fina klänningar är tre av dem köpta nya, de andra är köpta i andra hand. Den längst till höger på den översta bilden har jag fått i present av min man för några år sedan och är en av mina absoluta favoriter. Det kluriga är bara att jag inte riktigt känner att jag egentligen passar i blommigt, romantiska klänningar. Äsch, det bryr jag mig inte om, jag brukar bära dem ändå.
Det skulle vara riktigt roligt om jag kunde fota dessa klänningarna sittandes på någon tjejkompis. Jag är dock inte helt bekväm i att fota andra människor ännu. Får se om jag vågar till sommaren.

Jag hoppas på en varm solig sommar, så att man kan ha klänning på sig varje dag!


...En sak är då säker. Jag har total köpförbud på fler blommiga klänningar för tillfället!



5 kommentarer:

  1. Jag hade inte läst din blogg om alla känningar , när jag skickade mitt sms . Däremot så har jag tänkt ta fram de flera gånger men gömt. I morgon fp du se de på riktigt / Mor

    SvaraRadera
  2. Asch, inte är det tokigt att arrangera sina klänningar för att fota dem. När jag var tonåring placerade jag mina skor på diverse kuddar för att fota dem, fast vi kanske är onormala båda två?! ;) För övrigt låter väl lite mannekängfotograferande kul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Sandra vi ordnar det till sommaren! Tummis?

      Radera
    2. Absolut. Är dessutom den ena halvan i ägandet av en riktig studiobakgrund som far och jag investerade i när syrran skulle gifta sig.

      Radera