måndag 28 april 2014

SkoAllan


Vilken härlig vår det är. Studsmattan är framme, cyklarna med, gungorna hänger uppe, sandlådan går att leka i och det är fortfarande april. Det känns helt fantastiskt! Jag klagar inte.

Idag har vi varit och hälsat på Allan på skoaffären. Barnen behövde båda två nya sommarskor då fjolårets är försmå. Lillans fötter växer inte i riktigt samma takt som storebrors så hon kunde inte ärva några detta år. Dessutom har hon lite problem med fötterna och behöver bra stadiga skor. Det känns skönt att rådfråga någon som är kunnig så man väljer rätt.
Så länge som jag kan minnas så har vi alltid köpt våra skor hos skoAllan. Vet inte om någon bättre skoaffär. Många gånger har jag av någon konstig anledning letat på andra skoaffären först utan att hitta det jag söker för att sedan bara titta in hos skoAllan och bara efter en stund komma ut med precis det jag sökte. Nu har jag äntligen börjat lära mig och går alltid dit först.





3 kommentarer:

  1. Precis SkoALLAN är bäst både på skor och ahns vänliga bemötande mot ALLA kunder / mor

    SvaraRadera
  2. Instämmer så! :-)

    SvaraRadera
  3. Jo jag känner både Stockholmare, norrmän och norrbottningar som flyttat från byn men som gör fynd där när de besöker hemtrakterna.Hur hade man klarat av att sko 5 ungar utan honom! Hoppas att ni som inte växt upp i Ånäset förstår att detta är ett reklaminslag.

    SvaraRadera