måndag 14 april 2014

Guldram(ar)


Har ett bra tag nu letat efter en massa ramar i stilen ovan. Nu börjar jag snart ha samlat på mig så många så det börjar bli dax att fylla dem med vackra motiv och hänga upp dem på väggen någonstans. Tycker så mycket om dessa fina guldiga ramar med små krussiduller i hörnen. Visst är de vackra?
Just denna ram är faktiskt inte min, utan den står i mina svärföräldrars hus med ett kort på min svärmor som liten i. Tycker att klänningen är så fin!

Det blir ett kort inlägg från mig ikväll, då huvudvärken påkallar sin uppmärksamhet stup i ett. Hoppas du får en härlig påskvecka. Har sätt att det lutar åt att bli toppenväder till helgen, i alla fall här i norr. Så ut och njut du som kan! Själv ska jag jobba, men det får ju gå det med :-D

2 kommentarer:

  1. Du kanske ska hälsa på din äldsta faster. Hon har hysteriska mängder med gamla ramar (med krusiduller). Dessa ramar innehåller inga motiv, utan står bara och samlar damm...eller jag menar ökar i värde, förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja precis så är det nog :-D Då kanske hon inte märker ifall jag råkar knycka några? ;P

      Radera