söndag 27 april 2014

Tapetglädje


 Vissa dagar blir jag bara så alldeles lycklig på mig själv att jag har med mig min kamera. Idag är en sådan dag. Barnen var bjudna på kalas hos en kompis och jag hade med mig kameran för att eventuellt fota lite på kalaset, men mest för att fota lite vacker vårnatur. Så klev vi in i detta hus med helt fantastiska tapeter. Vissa av dem var till och med lena som sammet.
Oj vilken lycka! Dessa tapeter, golv, byggnads detaljer var helt fantastiska så jag kunde inte låta bli att fota.

Det bjöds också på smarriga bakverk, lek och stoj, fiskdamm och ännu mer lek. Barnen var helnöjda! Jag med förstås, men inte bara på grund av huset utan också av att få träffa två så härliga mammor!

Utsidan var inte heller så tokig. Var väldigt sugen på att göra mig en liten utflykt till, vad nu det där är för slags hus vid ån.




4 kommentarer:

  1. Ni är välkomna tillbaka när som helst :-D Det var kul att ni kom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Katja? Är det ditt ljuvliga hus Petra besökt?? Underbara bilder

      Radera
    2. Nej, men vänta här.. Känner ni varandra??

      Radera
    3. Det tror jag inte ;-) men hon hade ju skrivit en kommentar innan mig :-)

      Radera