tisdag 22 april 2014

Tapet i gammalt fönster


För ett antal år sedan fick jag en tapetrulle av mina svärföräldrar. En grön underbar tapet. Jag har bara inte riktigt vetat vad jag skulle göra med den. Så den har stått och stått och bara väntat på att få visa upp sig. Men nu! Hittade detta enormt vackra fönster där vi satte fast tapeten på baksidan av ramen och hängde upp på väggen. Jag känner mig helnöjd!

Det sägs att man ibland måste lyfta blicken för att se allt det vackra omkring sig. I dag var det då jag sänkte blicken som jag upptäckte mina små guldkorn för dagen. Som denna röda söta lilla mossa som lyste så vackert i eftermiddagssolen.


Eller detta superfina handtag som satt på en väldigt fin gammal spegeldörr som låg slängd på ett golv i en källare. Det var inte så bra fotoljus i källaren så kortet blev lite suddigt, men handtaget är lika vackert för det.


Hoppas du också hittar så guldkorn i tillvaron!



4 kommentarer:

  1. Åh wow så fint med den ljuvliga tapeten i det gamla fönstret. Jättefint

    SvaraRadera
  2. Håller med Helena, ljuvlig tapet. Jättefint blev det!

    SvaraRadera
  3. Mycke fint , passar bra där / mor

    SvaraRadera
  4. Du har verkligen blicken, vännen! Du har blicken!
    E f

    SvaraRadera