tisdag 29 april 2014

Upp i luften och iväg. Vinkivink!


Nej detta inlägg kommer inte att handla om katter, även om jag gått och tänkt mycket på just katter den senaste tiden. Tyckte bara att bilden jag tog på mamma och pappas katt för en tag sedan blev så fin, så den fick hänga med.

Egentligen kikar jag bara in som snabbast här på bloggen för att meddela att nu får ni gräva igenom gamla inlägg från mig eller klara er utan. Jag och barnen kommer nämligen att åka på en liten semestertripp till min bror i Göteborg en vecka, vilket kommer att innebära att jag tar paus från bloggandet medan vi är där.
Så kul! Känner mig lite smånervös över att flyga själv med två barn, meen det ska nog gå vägen. Vi längtar alla tre i att få komma iväg. Det blir även en dagsutflykt (eh en rätt så lång sådan) till min moster och morbror i Småland. Åh vad vi längtar efter er! Nu far vi snart upp i luften och iväääg!

Hoppas ni alla får en härlig valborgs!


Till alla eventuella inbrottstjuvar som läser detta inlägg kan jag låta meddela att maken fortfarande är hemma och vakar som en hök över vårt hem. Så tänk inte ens tanken!


1 kommentar:

  1. Ha det nu ssååå bra där ner alla tre !!! hälsa till alla / mor

    SvaraRadera