torsdag 12 september 2013

Tovad mössa

Jag har i typ tio år varit på ett flertal marknader och har vid varje gång det funnits ett stånd med tovade mössor alltid gått och knepat på just en tovad mössa. Har provad, stått och haft den i min hand och funderat. Har velat ha en, men aldrig köpt en. Nu ni! För några helger sedan var jag och barnen med min svärmor på en marknad i Rökå och där blev köpet av.




Visst är den fin? Min käre make fnissade bara när han såg mig i den, men jag ska nog använda den ändå.


5 kommentarer:

  1. Jättesöt mössa, du passar bra i den! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken stilstudie! Käck hatt på käck dam.

    SvaraRadera
  3. Du lilla Tant Grön.. Låt den käre maken fnissa bara! Den klär dig!
    E f

    SvaraRadera
  4. SKulle jag ta på mig en tovad mössa.... då skulle nog alla fnissa. Men du, du klär ju i nästan allt. Som tidigare skribenter - du kan ju inte bara ha denna mössa, den klär dig!

    SvaraRadera
  5. Vilket "hattansikte"! Du klär perfekt i färg och form!! Lyckost!!

    SvaraRadera