onsdag 25 september 2013

Vackra höst

Lycka att få ha ett uppgrävt potatisland till lekplats.

Hösten är ju nästa för vacker för att vara sann. Alla träd ser ut att brinna i solens ljus. Det spelar ingen roll om det är soligt eller mulet, världen är ändå full av färg. Åh underbara värld!

Jag har som sagt börjat att jobba, vilket leder till att jag är så trött. Somnar ofta på kökssoffan de tillfällen barnen för en gång skull inte är ovänner utan leker riktigt bra tillsammans. Aja, det är väl så det får vara.

Saknar min man något så oerhört, han har varit borta i snart två veckor, men väntas snart komma åter. Det är väl egentligen nyttigt att vara i från varandra lite och få längta efter den andra. Men jag tycker inte om det.

Hoppas ni alla njuter av denna vackra höst och allt den kan ge!


5 kommentarer:

  1. Vilken duktig fotograf du är! Jättevackert!

    SvaraRadera
  2. Wow vilka vackra höstbilder!!

    SvaraRadera
  3. Håller helt med dig... Åh, underbara värld! Tänk om man alltid kunde tänka så, eller åtminstone någon gång varje dag. Det vore näringsrikt för oss alla! Man skulle bara kunna spara lite höstfärg på burk, för att öppna och peppa sig och andra mitt i grånovember.
    E f

    SvaraRadera