tisdag 18 augusti 2015

En rostig liten pryl







"Petra jag har lagt undan lite småskrot som du gärna får titta på och ta av det du vill ha av."  Det finns nästan inget som gör mig så glad som en sådan replik. De rostiga små prylarna på bilderna och den lilla flodhästvasen är några av sakerna som jag nu har min min ägo, så vackra! (Min kusin har den förmågan att lyckas på pricken med att se vad jag skulle gilla..)
Jag kan inte hjälpa det, blir bara som alldeles pillimarisk i hjärtat av vissa prylar. Tänk att lite rostiga små saker tillsammans med lite smått, gott och vackert som jag hittat här på gården tillsammans kan bli en sådan vacker tavla.

Har du något som gör dig så där lycklig av att finna?


1 kommentar:

  1. Föreställer mig någon typ av kroklist (i stilen som nedersta bilden) i er hall någon gång i framtiden
    Ja verkligen konstnärliga bilder. Skulle också passa som konst i ert hem

    SvaraRadera