måndag 7 oktober 2013

En dörrkrans




Jag saknar min kamera så mycket!! Min man har hittat en batteriladdare på tradera, hoppas hoppas den kommer i brevlådan snart. Då är det bara att hoppas på att det var den som var den felande länken och att min kamera igen går att nyttja!
Tycker inte om att fota med min mobil, får inte den rätta känslan med den. Måste få ha kameran mot mitt ansikte, inte hålla den en bit i från och se på någon slags skärm hur fotot ska bli. Nej det funkar inte riktigt för mig.

Idag har jag och barnen (mest jag) gjort en en krans till dörren av enris. Tycker att dörren ser nästan naken ut utan en krans, nu känns den mer hemtrevlig.
I den stora krukan blev det en favorit från i fjol, ett liten hus med ett ljus.


2 kommentarer:

  1. Vilket mjukt och fint enris du verkar ha hittat. Snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Det stax en hel del måste jag säga, men jag hade bra handskar så det gick bra.

      Radera