lördag 12 oktober 2013

Kvällstårta

Har idag gått igenom barnens alla kläder som de har vuxit ur. Har tänkt rensa och städa våra förråd (eller börja med det i alla fall, de är förtäskigt stökiga så det kan ta en hel evighet) och jag började med alla klädlådor. De lådor med de största storlekarna gick rätt så bra att gallra ut det jag tänkte sälja eller ge bort och det jag ville behålla till ett eventuellt senare syskon.
Ju mindre storlekarna blev desto svårare blev det och när jag kom ner till stl 50/56 gick det inte att sortera bort någonting. Blev så sentimental och kunde nästan känna mina små bäbisars kroppar i dem.
Får vänta ett par år och försöka igen.

Idag fyller min yngsta bror 22 år (vilket är hel gaalet, går inte han i lågstadiet??) och det firade jag och några av mina kusiner med att baka småtårtor och bjuda honom på.

MUMS! Inte ett dåligt kvällsfika må jag säga.

Tack för mig för denna gång :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar