tisdag 15 oktober 2013

Höst i Estland

Några verkligt härliga höstminnen är resan till Estland med Robins familj som vi gjorde för ganska precis fem år sedan. Så roligt det var! Estland är ett vackert land och ska ni på en spasemester vill jag verkligen rekommendera er att åka dit.







..Några av de mest "höstliga" bilder från resan, ja kanske inte där jag jämför min näsa med han i berget..

På morgonen när jag vaknade på spahotellet kollade jag på mitt schema för dagen, "jahapp då ska jag på lerbad om fem minuter och sedan vila i en halvtimma och vidare på massage". Det var bara att stoppa in sig själv in i morgonrocken och knata iväg, vilken lyx. På eftermiddagarna gjorde vi små utflykter och umgicks av bara den.
Det var verkligen en fantastisk resa och jag kommer aldrig att glömma den.

2 kommentarer: