måndag 21 oktober 2013

Norgeresa

Sviterna från helgens jobb känns fortfarande i kropp och själ. Känner varför jag valt att bara jobba halvtid, orkar inget mer. Halvtid eller ej, helgerna jobbar man ändå heltid och det är mer än nog för mig. Hade planer på att skriva ett långt blogginlägg, men det finns inge ork över till det. Ni får nöja er mer lite kort ut mitt bildarkiv.

Jag och min svägerska var båda gravida då vi åkte med våra män på denna bilresa genom vackra Norge. Det finns vyer i detta land som nästan är oförskämt vackra. Många gånger kändes det landskap som visade sig framför en nästan overkliga.


 Trollstigen blev dock en riktig besvikelse, denna dimma gjorde det helt omöjligt att så någonting.






...såklart måste ett antal fulkort tagas, visar endast detta ;P

Det blev mycket sittandes i bil, men förövrigt var detta en mycket trevlig resa. Norge är ett land som fascinerar mig. Det är häftigt hur man kan åka uppför berg och nedför dal, upp och ner, upp och ner och helt plötsligt komma till en liten by.

Oj nej hjärnan är för seg för bloggande idag. Hoppas ni haft en bra helg och får en skön vecka!

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar