lördag 7 december 2013

En behövlig paus


Här på denna blogg har det minst sagt varit väldigt dött på senaste tiden.
Det beror mycket på att min man har varit bortrest i 3 veckor (förutom att han kommit hem en liten stund om helgerna), vilket har tärt på mig. Jag har också av andra anledningar, som jag inte tar här, inte mått alldeles för ypperligt.
Så i söndags tog jag min tillflykt till mina svärföräldrar för att där få andas ut ett tag. Dessutom passade jag på att bli sjuk och ynklig när jag kommit dit, så någon tid till bloggande har inte funnits.

Är det någon som saknat mig? Haha, det har ju trots att gått en heeeel vecka sedan sista inlägget ;P

Nu tror jag minsann att jag åter igen blivit fylld av bloggarglädje. Dessutom längtar jag nu efter att få pynta hela huset fullt med jul. Åh så kul! Hoppas ni hänger med mig!


P.s. Bilderna är tagna hos svärfars.


4 kommentarer:

  1. Klart jag saknat dig!! Vad trodde du?!
    Kommer du med på tisdag?
    Kram/ E f

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulligt!
      Jojjemensan, det gör jag. KRAM

      Radera
  2. Läs Tomas Sjödins senaste bok. Ger dig hjälp att slippa ursäkta vilan! Både dator, telefon och en del annat behöver man vila ifrån ibl. Men det är klart, har inget emot att se hur du ska lyckas att få ännu mer julfint hemma. Går det??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu ser mitt hem mer ut som ett enda stök, men jodå mer juligt ska det nog gå att få var så säker :D

      Radera