fredag 29 november 2013

Julfrukt



Juläpplen, apelsiner och klementiner är frukter som verkligen hör denna årstid till. Mina barn kan nästan inte äta sig mätta på klementiner (för visst är de så de heter just nu? Lär mig aldrig skillnaden på satsumas och klementiner..)

Lillgumman älskar att sitta och läsa böcker. Idag satt hon länge på golvet i sin fina nya vinterklänning och läste och läste.

Hoppas ni får en trevlig helg! Själv ska jag tillbringa stora delar av helgen på jobbet, men det får ju också lov att gå. Hoppas jag hinner med någon skyltsöndag. Är du i krokarna titta gärna förbi på skyltsöndagen i Ånäset på söndag. I ett av marknadsstånden står mina tjejer i pysselgruppen och säljer bland annat hemmagjorda julkransar. Alla slantar vi får in går till Panzisjukhuset där de behandlar kvinnor som utsatts för sexuellt våld.

En annan sak som också gör mig glad är att min fina man kommer hem ikväll!!


1 kommentar:

  1. Tack för reklamen! :-) och..
    Oh, hjälp så stor lilla E ser ut på bilden!
    E f

    SvaraRadera