söndag 8 juni 2014

Sommar, sommar, sommar!

Dillpion, en blomma jag själv önskar att få ha i min rabatt.
Ja, varför inte hänga upp en stor tupp i taket i sitt lusthus :-D

I år får jag njuta av äppelblom dubbelt så många gånger. Först i Göteborg och nu några veckor senare här uppe i norr. Tänk vilken lycka!!
När jag inte har något äppelträd själv, får jag åka till en plats där det finns. Vi tog en liten cykeltur till ett ställe där det finns en underbar liten äppelträdgård och visningsträdgård. Jag drömmer själv om att få plantera buskar och blommor här hemma hos mig och här finns en bra möjlighet att få se vad blommorna man skulle vilja ha heter och när de blommar.


Två saker som gör mig så fånigt lycklig dessa dagar. Hundkex och den stora blå vattentunnan mina svärföräldrar kom med till mig i helgen.

Tack för mig för denna gång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar