tisdag 12 januari 2016

Hos mig


 Mycket avis är jag på minstlillans göörsnygga byxor! Skulle gärna ha lika jag med. Tittar in här en liten snabbis och lämnar en liten uppdatering..
Här hemma håller julen sakta på att städas ut. Vi har möblerat om lite i vardagsrummet, städat bort det värsta dammet och jag har köpt årets första tulpanbukett. Julgranen är så fin och barrar faktiskt inte allt för mycket, så den får stå kvar ett tag till.

Ute faller dunig vit snö. Det är så vackert kring vårt hus och jag måste nypa mig i armen för att förstå att det är verklighet att jag får bo på en sådan fin plats som Skogshägna.
Vår lilla familj har stängt in oss i vårt hus nu mer eller mindre hela jullovet. Rätt skönt faktiskt att bara vara vi. Känns lite ovant nu när storebror börjat om skolan, lillasyster har gjort sin första dag på förskolan och maken jobbar. Men rätt skönt ändå att få igång rutinerna igen.



Visst är hon bra söt min lilla gumma? :-D

1 kommentar:

  1. Tror att jag sett några rutiga byxor i damstorlek på vårt kära Fynd. Kanske du kan få ett par du med!!

    SvaraRadera