söndag 31 januari 2016

Här i mitt hem


Helgen har verkligen bjudit oss på vackert väder. Vi hade under lördagen finbesök av min bästa vän Elina och familjen egna Ebba. Det har varit väldigt trevligt att ha dem båda här hos oss.

Elina kom med, förutom sitt egna förnämliga sällskap också med denna handgjorda svenska choklad med lakrits. Mmmmmmm! Jag dör så god är den.

Jag har i tanken ett lååångt inlägg som jag nu hade tänkt plita ner. MEN nej, får ta med det till en annan dag. Känner nu mest bara för att krypa ner i soffan med min man och mysa. (Hur mycket tid det nu blir tillfälle till mys då minstlillan masar runt på golvet i en väldig fart likt en larv..)

Tar en liten bildbombning istället med lite gott och blandat i från vårt hem;










4 kommentarer:

  1. Alltså Petra, ni har det ju så himla fint!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Ibland säger bilder mer än ord. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag fick komma och mysa med er! <3

    SvaraRadera