måndag 18 september 2017

Att kunna andas fullt ut


Hösten är en gruvligt vacker tid. Vart man än vänder sin blick finns något vackert att lägga sina ögon på. Fick höra talas om en vacker plats av min kusin. Hit hade hon åkt med sin bror för att fiska en kväll och allt var bara så vackert kringom henne. Blev så sugen på att själv åka dit, så i går kväll tog jag med mig minstlillan ut på en liten biltripp. Det var så skönt att få komma ut i naturen och fylla lungorna med höstens sköna luft efter att befunnit sig på sin arbetsplats de flesta av helgens timmar.







Jag stod en bra stund och bara tittade på minstlillan då hon kastade kottar i vattnet.







Att få göra utflykter likt denna är det bästa jag vet. De gör lixom så att den vanliga vardagen blir lättare. Att hitta hål att krypa in i för att kunna andas fullt ut, det tror jag alla behöver. För mig är detta hål att få fly iväg ut i min ensamhet och att få fota vacker natur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar