torsdag 28 november 2013

Juleljus

Nu är det advent i vårt hus, vilket bara är så mysigt!

 Oj, det blev lite mycket ljus på samma yta. Får nog ta och plocka bort några.

Virkade små ljuskransar (kommer i skrivande stund inte på dess riktiga namn). 
Så söta! Eller lite fula också, men jag blev som lite småkär i dem.

Dessa knubbiga röda ljusstakar tycker jag så mycket om. De är väldigt mycket jul för mig.

Idag kom mammaEwa förbi med en uppmuntrings gåva. En söt blomma och choklad. Åh vad jag blev glad. Det är så underbart att känna att det finns människor som tänker på en.

Idag blev jag så less på hemmets fyra väggar så jag bjöd in mig själv och mina barn på middag hos min svåger Peter och hans familj. Otroligt trevligt!
Jag rekommenderar att bjuda in dig själv hos någon du tycker om någon gång ibland :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar