måndag 2 oktober 2017

Med skogen intill


Helgen gick åt att jobba, jobba och jobba. Robin och barnen åkte till inlandet till Robins föräldrar. Jag tycker mycket om mitt jobb och allra bäst om mina fina arbetskollegor, men jag blir så extremt trött av det. Dagen efter en arbetshelg, vilket är dagen idag skulle jag gärna sova och vila heela långa dagen. Men det gick bara tiden innan de tre små liven gjorde intåg i mitt liv, vilket jag är så galet glad över, men ibland undrar jag hur i hela fridens dagar jag ska orka ta hand om dessa små.


Men dagen har rullat på i en stillsam gång. Jag och minstlillan tog oss under eftermiddagen en liten promenad runt Skogshägna och en sväng in i den vackra trolska skogen.


Visst är skogen bra vacker på sitt egna vis. Att få bo på en plats med skogen alldeles intill knuten, det känns för mig så välsignat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar