torsdag 18 oktober 2012

Hej mitt vinterland!

Robin skulle jobba i Lycksele ett par dagar så vi passade på att åka med för att hälsa på farmor och farfar. Tänka sig att allt som kom ner som regn här vid kusten kom ner som snö där borta

Nu hade ju fru klant här glömt att ta med sig laddaren till kameran. (Batteriet håller så länge så jag glömmer helt att det faktiskt kan ta slut ibland.) Så när den helt sonika gick och "dog" fick det bli lite mobilbilder istället;







Helt plötsligt började snöa "lapphandskar". Så stora snöflingor tror jag inte att jag någonsin sett. De var helt enorma. Lillans vagn nästan försvann där i ute i snöyran.

Ja visst är det vackert med vinterlandskap, meeen jag är inte riktigt redo för den kalla vintern ännu. Det var faktiskt rätt så skönt att komma hem och se att det fortfarande bara regnade här. Vintern kan gärna få dröja lite till.

1 kommentar:

  1. Vilka fina vinterbilder! Mobilkameran kan duga tydligen!

    SvaraRadera