måndag 15 oktober 2012

Lite shopping

I fredags gjorde vi en dag på stan. Jag tycker att det är så kul, men oj så vansinnigt trött man blir efteråt. Någon dag på stan i halvåret är lagom och bra för mig :D

Gjorde några fynd;

Vackra djuptallrikar på kupan.
I reahörnan på Indiska hittade jag dessa otroligt fina kaffemuggar.

Nästan mest glad blev jag över dessa vackra (fulfina jag vet, det är ju det som är så härligt) leggings;

Från Indiska, dock inte på någon rea...
Man får väldigt bra träning för sina nästan obefintliga magmuskler när man ska försöka sig på att ta kort på sina egna ben.. Hahaa ja mycket ska man få vara med om.


1 kommentar:

  1. Sparar lite fb kommentarer igen :D

    Catrin Jonasson; Din blogg är mysig! Som att hälsa på i Skogshägna fast man bort för långt borta. Snart är det jul och då tror jag att jag kommer förbi på riktigt! Kram!

    Petra Marksén TACK Catrin! Vad glad jag blir :D Men JA gör gärna det! KRAMEN

    SvaraRadera