torsdag 11 oktober 2012

Sinne för detaljer

Jag har 32 kusiner, men endast tre som är äldre. En äldre kusin har jag idag besökt. Trivs mycket bra med henne och att bara få va i hennes hem. Det är en kvinna med sinne för detaljer, som förvisso alla i hennes familj har.

Nu är det jul igen :D
Vem blir inte lycklig av denna lilla buttra sköldpadda?
Är helt kär i hennes kökssoffa som hennes far har tillverkat med denna fina "knopp".


Är mycket runt på detta nät och läser många olika bloggar. Helt galet vad många bloggar det finns. Blir nästan lite anti och tappar sugen på att själv blogga. Men nej jag tycker än så länge att det är så kul så jag kommer att fortsätta.
En blogg jag följer är Hildashem. Blir nästan chockad över att det finns så pyssliga människor som hon och som framför allt är så bra på att fota. Där hittade jag några fina etiketter. Blir du sugen på dem du med? Klicka på länken till hennes blogg och ladda hem dem du också.



Tack och bock för mig för idag!

1 kommentar: